A közösség teremtő ereje: indul az Infratrainer közösségi finanszírozási kampánya

Az Internet tömeges elterjedése nem csak a munka, a kikapcsolódás és a kommunikáció
világát forradalmasította, hanem a finanszírozást is. Az internet előtti időkben a
vállalkozások a bankok vagy más hitelezők segítségével juthattak pénzügyi forráshoz, ám ez
mára gyökeresen megváltozott. Az online világban egy jó ötlet vagy termék immár a
közösség segítségével is meghódíthatja a piacot a közösségi finanszírozásnak köszönhetően.

Ez a befektetési forma a banki hitelkonstrukció vagy a tőzsdei részvénykibocsátás helyett
inkább az internet közösségét hívja segítségül a megálmodott fejlesztések megvalósításához
vagy a már legyártott termékek piaci terjesztéséhez. A nemzetközi közösségi finanszírozási
piac szédületes növekedést mutatott az elmúlt években. A Világbank adatai szerint 2010 és
2017 között mintegy 50 milliárd dollárt fektettek be a globális közösségi finanszírozási
piacon, melynek az Egyesült Államok és az Európai Unió a meghatározó szereplői.
Sokezer külföldi céghez hasonlóan, az Infratrainer is ezt a modern finanszírozási formát
választotta a nemzetközi terjeszkedéshez szükséges anyagi források bevonásához. Az
Infratrainer az elsők között indít magyarországi online felületen részvénycélú közösségi
finanszírozási kampányt.


Az Infratrainer Global Zrt. a Tőkeportálon induló kampányának célja, hogy 80-120 millió
forintos tőkét gyűjtsön, amelyért 10 – 15 százalékos részesedést ajánl fel a befektetőknek. Az
első körben bevont tőkét a nemzetközi terjeszkedés felgyorsítására, rangos nemzetközi
fitnesz- és wellness kiállításokon való részvételre, a Zerofat Technology™ rendszer és
applikáció fejlesztésére, valamint egyetemi tudományos kutatások finanszírozására tervezik
felhasználni.

Miért nyújt egyedülálló befektetési lehetőséget az induló kampány?


A jól ismert Infratrainer fitneszgép új generációja, a Smart egy forradalmian új, ergonomikus
edzőgép, amely a Zerofat Technology™ rendszer révén soha nem látott hatékonysággal veszi
fel a harcot a túlsúly ellen. A Zerofat Technology™ révén egyedülálló szolgáltatást kap
minden ügyfél és a rendszer folyamatos fejlesztés alatt áll a piaci és felhasználói igények
kielégítésére. Az elmúlt években szerzett piaci tapasztalat szintén hasznos ismeretekkel
vértezte fel a céget. 2015-ös piacra lépésük óta Magyarországon mintegy 100 stúdióban
összesen közel 150 Infratrainer gépet helyeztek üzembe. Ezen felül jelenleg 7 európai
országban és Kanadában vannak jelen, a Közel-Keleten és Oroszországban pedig tárgyalások
folynak a további nemzetközi terjeszkedés érdekében. A vállalatvezetés víziója, hogy a Smart
Infratrainer a folyamatosan növekvő globális fitnesz piacon világszinten is jelentős piaci
szereplővé váljon. Csak Európában 2.000 Infratrainer gép értékesítését tervezik a következő
öt évben.
A hamarosan induló közösségi finanszírozási kampány lehetőséget teremt a hazai
kisbefektetők számára, hogy részesei lehessenek egy magyar sikertörténetnek. További
tájékoztatók illetve az előregisztráció a tokeportal.hu/infratrainer oldalon érhetők el.

Ezt olvastad már?

Vendégként

Érdekel
Kérem küldjenek információt az INFRATRAINER és a hatékony fogyás, alakformálás témakörben.

Üzletként

Érdekel

Személyes tájékoztatást kérek az INFRATRAINER szalon nyitás üzleti lehetőségeiről.